Friday, August 12, 2011

Hi!

  დაწყება რთული ყოფილა :)
  მე ვარ სრულიად უსტატუსო ადამიანი,სტუდენტობის მოლოდინში.(მგონი ამ სიტყვებით უკვე ბევრი ვთქვი).
  რაზე უნდა დავწერო ახლა თუ არა გამოცდებზე, ჩემს ქულებზე და ა.შ.
  მოკლედ, სამედიცინოზე ვაბარებ, უნარებში 68, ქართულში 93, ინგლისურში 94, ბიოლოგიაში კიი..... :((((( 63. ხოდა, ალბათ არაა გასაკვირი თუ ვიტყვი, რო მეშინია.
  რაც შეეხება ამ ბლოგს, აქამდე ძალიან მინდოდა გამეკეთებინა, მაგრამ ახლა ვხვდები, რო არც ისე კარგი იდეა იყო, წერა მიჭირს და იმიტომ! თუმცა, ალბათ მაშინ დავწერ როცა გამიჭირდება, რადგან ჩემს პირადზე არავისთან ვლაპარაკობ, არ მიყვარს, პასტით წერაც მეზარება, კომპიუტერს უფრო ვუგებ :)
  იმედია მალე გავშინაურდები და "მოვდგები"!
  მიკო :)

6 comments:

  1. რთულია დაწყება რთული, მარა მერე მუღამში შედიხარ კარგად ;)) <3
    წარმატებებიიი

    ReplyDelete
  2. გაიხარე :*:*:* აჰა, ჩემი პირველი კომენტარიც :))

    ReplyDelete
  3. დაწყება ძალიან ძნელია, მით უმეტეს როცა უნივერსიტეტში აბარებ (თავში სულ ქულები უტრიალებს კაცს) ახლა ბოგროლს ვხსნი და ჩაგამატებ :) აბა, წარმატებები ბლოგინგში ;)

    ReplyDelete
  4. დიიდი მადლობა :)) ჰოო რა, სულ ამ გამოცდებზე მეფიქრება :((( იმაზე ძნელი ყოფილა ჩაბარება ვიდრე წარმომედგინა :(

    ReplyDelete
  5. წარმატებები,მიკო. )))
    ბლოგინგშიც და სწავლაშიც. )
    ძნელი არაფერია,როცა მიზანი გაქვს. <3

    ReplyDelete
  6. მადლობა :* მადლობა და კიდევ მადლობა :) სწავლაში წარმატებები ყველაზე მნიშვნელოვანია ჩემთვის :)))

    ReplyDelete